فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر=کد امتیاز +1 در گوگل

آشپزخانه کوچک خود را بزرگ کنید

خانه های امروزی به طور معمول کوچک ساخته می شوند...

آشپزخانه کوچک خود را بزرگ کنید

خانه های امروزی به طور معمول کوچک ساخته می شوند و برای یک زوج  کافی هستند. به همان اندازه آشپزخانه ها نیز کوچکند. اما برای داشتن یک آشپزخانه گرم و راحت و در عین حال کارامد تنها کاری که لازم است انجام شود این است که از لوازمی استفاده شود که بتواند آن را دلبازتر نشان داده و شما در هنگام استفاده از آن راحتر باشید.

برای نمونه بد نیست بدانید که همیشه استفاده از رنگ های ملایم و روشن به این امر کمک شایانی میکند. زیرا رنگ روشن باعث انعکاس نور شده و همین امر باعث بزرگتر نشان دادن آشپزخانه می شود. شما حتی می توانید از رنگ بندی کرم و یا بژ و یا سبز روشن استفاده کنید.

کابینت هایی را در نظر بگیرید که از سطح تا سقف باشند. این مدل از کابینت ها به شما کمک می کنند تا علاوه بر داشتن کشو های زیاد، سقف را هم بلند تر نشان دهد.

حتی پیشنهاد می شود که از کفپوش و پارکت های طرح دار استفاده کنید تا پهنای آشپز خانه تان بیشتر به نظر آید و احیانا اگر میخواهید از قالیچه استفاده کنید کم طرح ترین آن مناسب ترین برای آشپزخانه های کوچک است.

برای وسایل برقی نیز سعی در انتخاب سایز های کوچک داشته باشید زیرا در این صورت جا برای مانور دادن و طراحی برای شما باقی خواهد ماند. تا جایی که می توانید آشپز خانه را خلوت نگه دارید از لوازمی مثل غذا ساز و ... که عموما  کمتر استفاده می شود چندان جلوی چشم و در دسترس قرار ندهید. زیرا این گونه وسایل نه تنها زیبایی نمی دهند بلکه باعث شلوغی بیشتر می شوند. در نهایت برای انتخاب پرده نیز دقت کنید که هر چه کوتاهتر و کم چین تر باشد، باعث خواهد شد که نور بیشتری به داخل آشپزخانه بتابد و بزرگتر به نظر برسد.

 برای سفارش ساخت کابینت آشپزخانه با گروه نوین تماس بگیرید 321 561 0 0912 معصومی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!