فا تولز ، ابزار رایگان وبمستر=کد امتیاز +1 در گوگل

کابینت هایگلاس

هایگلاس نوعی ام دی اف است، مغز هایگلاس مانند مغ...

کابینت هایگلاس

هایگلاس نوعی ام دی اف است، مغز هایگلاس مانند مغز ورق ام دی اف است با این تفاوت که روکش ان یک لایه پلکسی گلاس است. ظاهر پلکسی گلاس شفاف و شبیه شیشه است که همین ویژگی هایگلاس شیک بودن خاصی به کابینت آشپزخانه میدهد. نمونه کارهای کابینت های هایگلاس را در سایت کابینت کرج (نوین  ارارات) مشاهده نمایید و با ورق مات مقایسه نمایید.

تفاوت دیگر ورق هایگلاس در این است که معمولا این نوع از ورق ها دارای بک رو رنگ مبیاشند و طرف دیگر ان سفید میباشد برخلاف ورق های مات که هر دو سمت ورق رنگی است.و ابعاد این نوع ورق ها کوچک تر هستند که این موضوع خود باعث گران تر شدن این نوع ورق ها برای استفاده در کابینت اشپزخانه مشوند.

کابینت  کرج( کابینت نوین ارارات) در حال حاضر ما شرکت های مختلف تولید کننده کابینت هایگلاس همکاری میکند اعم از ایشیک،AGT,AGE,DECOPANELL  و یلدیز پیشنهاد ما استفاده از نوع مرغوب این نو ورق ها میباشد به دلیل این که نوع نامرغوب این ورق در هنگام برش لب پر میشود و دلیل مهم تر اینکه  با مشاهده نوع نا مرغوب این ورق در نور شما موج و سطح نا صاف ورق را به وضوح میتوانید ببینید.

درخشندگی و تنوع رنگ هایگلاس

به دلیل شفاف بودن روکش هایگلاس گرد و غبار بیشتری رو روی خود نشان میدهند و نیاز به گردگیری بیتشری دارند البته نکته مهم این است که نظافت بسیار راحتی دارند و شما میتوانید با کشیدن دستمالی نمدار کابینت هایگلاس خود را تمیز کنید.

نمونه کارهای متعدد ما را در قسمت نمونه کارهای سایت با عنوان کابینت هایگلاس کرج و کابینت هایگلاس در تهران را میتواند مشاهده نمایید.

 

برای سفارش ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس در تهران و کرج با گروه نوین ارارات تماس بگیرید ۳۲۱ ۵۶۱ ۰ ۰۹۱۲ معصومی

 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!